Scelta di zipper persunalizata di borsa di scola

Parechjesacchetti di scolasò chjusi da zipper, una volta chì u zipper hè dannatu, tuttu u saccu hè basicamente scrapped.Dunque, a selezzione di zipper customizata di u saccu hè ancu unu di i dettagli chjave.
Zipper hè cumpostu di denti catena, tirà a testa, su è falà si ferma (fronte è daretu) o parti chjusi, frà i denti catena sò a parte chjave, chì determina direttamente a forza di tira laterale di u zipper.
Per identificà a qualità di zippers, prima osservà s'ellu i denti di a catena sò allinati bè, s'ellu ci sò i denti rotti, i denti mancanti, etc., è dopu toccu a superficia di i denti di a catena cù e mani per sente s'ellu hè liscia.Hè normale per sente liscia senza burrs aspra.Allora tira u capu di pull ripetutamente per sente se a cunnessione trà a testa di pull è a zipper hè liscia.Dopu avè strettu u zipper, una parte di u zipper pò esse curvatu cù una forza ligeramente più grande, è i denti di zipper ponu esse vistu chì anu cracke quandu si curva.Dopu à fighjulà u gap di cohesion trà a carta di pull è pull head, s'è u gap hè grande, pull card è pull head trà facile à rumpiri, inconveniente per usu sussegwente.
A qualità povira di zipper assai affetta l'usu di l'esperienza di u saccu, hè faciule d'avè prublemi, cum'è dente, maschera, viotu, catena esplosiva è altri prublemi, cusì, a qualità di u saccu hè bona, a qualità di zipper hè ancu bona. .


Tempu di Postu: Nov-01-2022