Voyager Labs hà annunziatu oghje u lanciu di l'Aegis Smart Luggage, un bagagliu à manu rivoluzionariu cuncipitu per u viaghjatore esigente è espertu in tecnulugia. Sta valigia innovativa integra perfettamente a tecnulugia d'avanguardia cù un design robustu è prontu per u viaghju per risolve i prublemi cumuni di i passageri.
L'Aegis hà una batteria esterna integrata è amovibile cù parechje porte USB, chì garantisce chì i dispositivi persunali restinu carichi in viaghju. Per una massima tranquillità, incorpora un tracker GPS globale, chì permette à i viaghjatori di monitorà a pusizione di i so bagagli in tempu reale via una app dedicata per smartphone. A resistente carcassa in policarbonatu di a borsa hè cumplementata da una serratura intelligente attivata da impronte digitali, chì offre una sicurezza superiore senza u fastidiu di ricurdà e cumminazzioni.
Una caratteristica distintiva hè u sensore di pesu integratu, chì avvisa l'utilizatori se a so borsa supera i limiti di pesu di a cumpagnia aerea, evitendu sorprese costose à l'aeroportu. L'internu meticulosamente cuncipitu include cinghie di compressione è scompartimenti modulari per una urganizazione ottimale.
«Viaghjà deve esse senza sforzu è sicuru. Cù l'Aegis, ùn purtemu micca solu effetti persunali; purtemu fiducia», hà dettu Jane Doe, CEO di Voyager Labs. «Avemu eliminatu i principali fattori di stress di u viaghju integrandu tecnulugia intelligente è pratica direttamente in una valigia d'alte prestazioni».
I bagagli intelligenti Voyager Labs Aegis sò dispunibili per preordine à partesi da [Data] nant'à u situ web di a cumpagnia è per mezu di selezziunati rivenditori di viaghji di lussu.
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2025